• Русский
  • English
  • Українська

9:00 - 18:00

Часи роботи ПН - ПТ

0800 210 184

Телефон гарячої лінії

Facebook

Instagram

Search
 

Паспорти та візи

Альянс Груп > Паспорти та візи

БІОМЕТРИЧНИЙ ПАСПОРТ З МІКРОЧІПОМ

Чи варто отримувати біометричний паспорт з мікрочіпом?

З початку 2015 р. в Україні ввели біометричні закордонного паспорта з чіпами. Останні є мікросхемою, що дозволяє використати безпровідні технології. За рішенням ICAO, в пам’ять мікросхеми можуть бути внесені дані про відбитки пальців і райдужку власника паспорта, його фото. Мікрочіп ушитий в сторінку документу. Про наявність мікросхеми в паспорті сигналізує значок на обкладинці.

Переваги біометрії :

  • Більше оперативний перетин кордону завдяки автоматизованому прочитуванню даних.
  • Захист від зловмисників при втраті або крадіжці.
  • Документ складніше підробити.
  • Інформацію порівнює комп’ютер, через це пропадає суб’єктивний чинник.
  • Вільне пересування по Шенгенській зоні без віз (після підписання угоди).

Як оформляється біометричний закордонний паспорт?

Оформити документ особисто можна в міграційній службі або візовому центрі. Потрібно пройти такі етапи:

  • Узяти реквізити і сплатити держмито.
  • Заповнити заяву.
  • Зробити фото (на місці).
  • Відсканувати відбитки пальців.
  • Залишити електронний підпис.

З собою треба узяти цивільний паспорт, ідентифікаційний код, а для чоловіків 18-25 років – військовий квиток або довідку з військкомату.

Особливості біометричного паспорта :

На відміну від звичайного паперового варіанту, у біометричний не можна внести дані про дітей. На кожну дитину доведеться оформляти окремий документ. Дитяча біометрія видається на 4 роки. Відбитки пальців знімаються тільки з 12-річного віку з відома батьків.

Нові закордонного паспорта не відміняють дія старих. Останні будуть актуальні до зазначеного в них терміну. Незважаючи на суперечливі думки, все-таки за біометричними паспортами – майбутнє.

Наша компанія з радістю надасть Вам всебічну допомогу, в тому числі в швидкому отриманні (до 7 днів) біометричного паспорта.

ДИТЯЧИЙ ЗАКОРДОННИЙ ПАСПОРТ

Щоб отримати проїзний документ для дитини молодше за 12-ти років, необхідно:

  • Обов’язкова присутність дитини.
  • 1 фото 10х15 (має бути глянсовим, особу – 80%% фотографій на білому фоні. Також не повинно бути ніяких рамок, куточків і так далі).
  • 2 фото 3,5 х4, 5.
  • Ідентичність усіх фотографій.
  • Свідоцтво, що підтверджує факт народження малюка і його копія.
  • Ідентифікаційний код дитини (якщо він є).
  • Цивільні паспорти обох батьків із завіреними копіями усіх сторінок, а також особиста присутність обох батьків у момент подання документів.
  • У випадку якщо один з них не може бути присутнім, то потрібна заява, завірена нотаріусом.

Для дітей, які старше за 12-ть років список паперів практично такий же, проте, в даному випадку фотографії не потрібні.

Дитячий закордонний паспорт є документом, який потрібний дитині для виїзду за кордон. З ним Ваш малюк може безперешкодно перетинати кордон України і подорожувати у будь-яку країну.

Якщо Ви не можете супроводжувати дитину закордон особисто, потрібне оформлення закордонного паспорта. З ним чадо зможе виїхати за межі України у присутності родичів, осіб-поручителів або ж у складі організованих груп з метою відвідування яких-небудь заходів, участі в конкурсах або фестивалях, навчання і так далі

Звертаючись до нас, Ви повинні пам’ятати, що вартість послуг включає усі державні мита і різні витрати. Ніяких інших витрат не знадобиться, а наші фахівці зроблять максимальне сприяння, щоб оперативно вирішити поставлене завдання.

Що треба ще знати про дитячий закордонний паспорт:

  • Цей документ можна отримати з народження дитини до моменту досягнення їм 16-ти років.
  • Термін його дії складає 4 роки. Далі оформляється новий. Продовжити старий не можна.
  • Щоб відвідати багато країн малюкові вже з народження потрібно оригінал, що засвідчує особу.

У новий закордонний паспорт вклеюється нова фотографія, тому як у дітей в процесі дорослішання швидко міняється зовнішність і нове фото необхідно для посвідчення особи малюка.

Для отримання цього проїзного документу присутність обох батьків не є обов’язковою. Досить письмової заяви одного з батьків з підписом і друком нотаріуса. Якщо ж один з них відмовляється його надати у такому разі це питання можна врегулювати в судовому порядку.

Оформлення дитячого закордонного паспорта досить неприємна і тривала процедура, яка може затягнутися на невизначений час. З нашою компанією Ви гарантовано отримаєте цей документ в найкоротші терміни, не побоюючись зриву Ваших планів.

ОТРИМАННЯ ДРУГОГО ЗАКОРДОННОГО ПАСПОРТА

Чи можливе оформлення другого діючого закордонного паспорта?

За наявності діючого закордонного паспорта Ви можете отримати ще один і користуватися двома документами в рівній мірі. Важливо пам’ятати, що його оформлення вимагає надання оригіналу старого або копію його першої сторінки.

Для чого потрібний два паспорти?

Для людей, які часто виїжджають за кордон мати при собі два посвідчення особи досить зручно. Приміром, якщо Ви досить часто знаходитеся за межами країни і виїжджаєте на тривалий час, то порожні сторінки можуть швидко закінчитися. Можна потрапити в ситуацію, коли місця для штампу вже немає, а віза проставлена в одному конкретному документі. Щоб цього уникнути можна давати один документ для штампу, а на другому просто демонструвати візу.

Крім того, деякі держави з політичних міркувань не хочуть пускати до себе осіб, що побували в інших країнах, про що свідчить підтверджувальний друк.

Також ділові люди дуже часто оформляють безліч віз в різних напрямах, а робота вимагає постійної готовності до виїздів або знаходження у цей момент в іншій країні. Швидко цю процедуру здійснити не вийде. У такому разі і потрібний другий документ. Поки Ви у відрядженні, співробітники візового центру займуться оформленням усіх паперів. Також є варіант, що передбачає при в’їзді до одних країн демонстрацію одного паспорта, а в інші – іншого.

Що треба зробити, щоб отримати другий закордонний паспорт в найкоротші терміни?

Звернувшись в нашу компанію, Ви позбавите себе від необхідності збору інформації, підписів і усіх довідок наново.

Зазвичай при оформленні другого документу треба принести заяву, в якій слід вказати причину цієї необхідності. За наявності діючого паспорта, Ви можете оформити другою. У такому разі в перший проставляються необхідні відмітки згідно з чинним законодавством. У другій також ставлять штамп про наявність ще одного.

Уся процедура в середньому займає 21 робочий день. Якщо ж Вам потрібний закордонний паспорт в терміновому порядку у такому разі його можна оформити впродовж 10-ти робочих днів з моменту подання заяви.

Для замовлення цієї послуги Вам досить відвідати наш офіс м. Харків. Наші фахівці зі свого боку зроблять усе можливе, щоб процес оформлення документів пройшов для Вас з мінімальною участю.

ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ СУДИМОСТІ

Одним з головних документів, які потрібні для подорожі в інші країни, є закордонний паспорт. Для того, щоб його оформити необхідно зібрати досить великий пакет документів, серед яких обов’язково має бути довідка про відсутність судимості. Це зразок документу, який свідчить, що цей громадянин не притягувався до кримінальної відповідальності за станом на конкретну дату, вказану УМВС України.

Для оформлення необхідно буде надати мінімум інформації:

  • Паспорт громадянина України;
  • Ідентифікаційний код;
  • Свідоцтво про шлюб.

Запорука успіху – швидкість і оперативність

Процес отримання такої довідки не так складений як зажадає великих тимчасових і моральних витрат. Контролюючий орган (УМВС) видає довідку за місцем проживання впродовж 30 діб після подання заявки. При цьому путівки, що горять, в жаркі країни вимагають швидких дій. Чекати цілий місяць – означає упустити прекрасний шанс відпочити. Вам потрібний терміновий виліт закордон, для того, щоб укласти вигідний діловий союз? Ви не маєте в розпорядженні великої кількості часу або повної інформації про правильне оформлення запиту на видачу довідки про відсутність судимості в Харкові? Відділ видачі документів – страшна бюрократична машина, яка працює всього пару годин в день і 2 дні в тиждень. Простоювати довгі черги і чекати багато днів тепер немає ніякої необхідності. Довірте все професіоналам. Наша компанія про все потурбується.

Зручність і вигода

Ми займаємо лідируючі позиції в Харкові у сфері оформлення різних документів. Вирішивши замовити довідку про несудимість у нас, Ви отримуєте спокій, упевненість і дуже швидкий результат. У Вас не буде нужди чекати цілий місяць. Ми пропонуємо рішення “під ключ”. Ви просто надаєте необхідні документи, а наші фахівці зроблять все за Вас. Вони скоротять термін очікування, і отримати довідку можна буде впродовж декількох днів.

Додатковою перевагою роботи з нашою компанією буде гнучка цінова політика. Вартість послуги варіюється залежно від терміну видачі.

Існує пропозиція від нашої компанії для особливих термінових випадків – доставка довідки про відсутність судимості кур’єром по місту Харків, відправлення додому або в офіс.

ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ

Оформлення громадянства регулюють норми Закону України “Про громадянство”. Без допомоги професіоналів нашої команди ця процедура буде обтяжена масою бюрократичних формальностей і зажадає величезного терпіння і ще більшої кількості часу.

Підстави для отримання громадянства закріплені законодавством України і полягають в наступному:

  • Народження.
  • Територіальне походження.
  • Прийняття в громадянство України.
  • Відновлення в громадянстві України.
  • Усиновлення або встановлення опіки.
  • Інші основа встановлені законом.

Для того, щоб іноземцеві стати громадянином України, йому треба буде:

  • Подати заяву.
  • Підтвердити відсутність іноземного громадянства.
  • Вільно володіти національною мовою.
  • Мати джерело фінансових коштів на існування.
  • Мати дозвіл на імміграцію.
  • Без перерв жити на території України упродовж більше п’яти років (за наявності чоловіка (и) – громадянина (ки) України упродовж більше двох років).

Спеціальна комісія при Президентові України стверджує і надає громадянство. Тільки після видання президентського указу прохач має право вказувати в графі ” громадянство” Україна.

Ті особи, що засуджені до позбавлення волі за скоювання злочинів на території України і інших країн, що звинувачуються в геноциді і інших злочинах проти усього людства не можуть стати громадянами України.

Термін отримання громадянства складає в середньому один рік. При цьому особи, що мають прямих родичів – громадян України або що раніше мали громадянство, можуть стати громадянами через один місяць за допомогою прискореної процедури.

Список документів, який необхідно подати в міграційну службу залежить від підстави для отримання громадянства.

Можна спробувати отримати громадянство України своїми силами. При цьому варто пам’ятати об всілякий бюрократичних, юридичних і людських чинниках, які можуть затягнути процес надовго. Процедура набирання громадянства морочлива справа з масою нюансів, тому без професіоналів не обійтися. Фахівці нашої компанії допоможуть розібратися у бюрократія і зібрати необхідні папери максимально швидко.

Звернувшись до нас, Ви так само отримаєте розгорнуту безкоштовну консультацію з усіх питань, пов’язаним з оформленням або підбором відповідної підстави для отримання громадянства.

РЕЄСТРАЦІЯ І ПРОДОВЖЕННЯ ПЕРЕБУВАННЯ

Для іноземних громадян, який планують мешкати або отримати роботу на Україні дуже важливо продовжити термін перебування (реєстрації) за правилами. Для цього їм необхідно подати заяву в регіональний підрозділ Міграційної служби України. Знадобиться виконавча, терпіння і ми – надійний партнер в місті Харків з великим досвідом у сфері вирішення подібних питань.

Що таке первинна реєстрація?

При першому в’їзді іноземного громадянина до країни посадовець державної пограничної служби робить відмітку про в’їзд/виїзді і заносить інформацію в спеціальний реєстр.

Продовження реєстрації

Іноді іноземним громадянам необхідно збільшити термін перебування в Україні. Для цього потрібно буде оформити спеціальний талон до паспортного документу.

Співробітник ГМС або іншого територіального органу вивчає обгрунтованість і необхідність продовження терміну реєстрації, перевіряє достовірність наданих документів і своєчасність їх подання. Переконується в наявності відміток про реєстрацію або іншого документу, який підтверджує право іноземця знаходитися на Україні, з’ясовує наскільки законне перебування і у відсутності відомостей, які можуть перешкоджати знаходженню на території країни надалі. Потім уся ця інформація спрямовується до адміністрації Державної пограничної служби України впродовж 5 днів.

На термін продовження реєстрації впливає тип візи і мета перебування в Україну. Якщо Ви володар ” транзитної” візи, то час перебування збільшується на термін, який потрібний для вирішення виниклої проблеми (вимушеної зупинки). Це може бути ремонт транспорту, хвороба, стихійне лихо і ін.

Для короткострокової візи (службові поїздки, туризм) і безвізового порядку термін продовження не може складати більше 180 днів. Для продовження існують причини:

  • Вагітність, пологи.
  • Проходження лікування.
  • Відхід за хворими членами сім’ї.
  • Ділові переговори.
  • Контроль діяльності представництва іноземної компанії в Україні.
  • Проведення різних тренінгів і семінарів.
  • Оформлення спадку.
  • Подання документів на отримання громадянства України або імміграції.

По довгостроковій візі перебування подовжується не більше ніж на 30 днів, за умови, що тимчасова посвідка на проживання не була оформлена з поважних причин під час дії візи.

ТИМЧАСОВА ПОСВІДКА НА ПРОЖИВАННЯ

Тимчасова посвідка на проживання в Україні можуть отримати іноземні громадяни і особи без громадянства, які прибули до країни. Це необхідно, при частому або тривалому перебуванні по роботі і іншим причинам для легалізації цього перебування.

Основні приводи отримати тимчасову посвідку на проживання:

  • Дозвіл на роботу, як підтвердження офіційного працевлаштування.
  • Навчання. При цьому дозвіл на в’їзд має бути на підставі візи, оформленої по проханню, яке завірило Міністерство освіти.
  • З’єднання сім’ї. В цьому випадку один з подружжя повинен мати ВНЖ або бути громадянином України.

Додаткові підстави для оформлення тимчасової посвідки на проживання:

  • Прибуття для участі в проектах. Тільки для зареєстрованих договорів МТП.
  • Проведення релігійних навчань. Віза має бути видана релігійною організацією по проханню, оформленому Держкомрелігій.
  • Робота у філіях і представництвах іноземних організацій, які акредитував Мінюст.
  • Наукова, культурна, освітня діяльність на підставі спеціальних програм і міжнародних договорів.
  • Кореспондентам і представникам іноземних ЗМІ.
  • Що незаконно прибули, але не мають можливості залишити країну негайно за обставинами непереборної сили.

Для збереження свого спокою, часу і нервів, оформлення слід довірити професіоналам. Фахівці нашої компанії в Харкові нададуть допомогу у зборі документації і консультацію з усіх питань.

Документи, потрібні до надання:

  • Заява особи.
  • Документ (паспортний), що засвідчує особу, і його копія.
  • Завірений нотаріально переклад українською мовою вищезгаданого документу з особистими даними прохача.
  • Документ про сплату держ. мита.
  • Фото 4 шт. 3,5 х 4,5
  • За наявності ІНН копія довідки про його привласнення.

ПОСТІЙНА ПОСВІДКА НА ПРОЖИВАННЯ

Посвідка на проживання є документом, що дозволяє на законних підставах знаходитися на території країни Україна впродовж тривалого періоду часу.

Наступні іноземці і особи без громадянства можуть претендувати на отримання постійної посвідки на проживання:

  • Що мали українське громадянство, які залишилися мешкати на території України після припинення громадянства України.
  • Що отримали дозвіл на імміграцію і мають право на постійне проживання на цій підставі.

Оформлення дозволу на імміграцію – попередній етап на шляху до отримання постійного ВНЖ в Україні. Існує, встановлений законом, список підстав, що дозволяють отримати бажане:

  • Наявність родичів по крові першої лінії, громадян України.
  • Територіальне походження. Це означає, що він або його кровні родичі до 16 липня 1990 року мешкали на території майбутньої країни Україна.
  • Наявність батька, дитини або чоловіка (и), які вже отримали постійний ВНЖ.
  • Опікунство, опікування над громадянами України.
  • Біженці.

Необхідно надати наступні папери для отримання постійного ВНЖ:

  • Документ, який служить підтвердженням підстави для отримання постійного ВНЖ. Приміром, для родичів першої лінії це папери про громадянство родича, кровний зв’язок з обох боків (наприклад, при доказі спорідненості з бабусею надається свідоцтво про народження батьків іноземця і свідоцтво про його народження).
  • Обов’язковий в’їзд до України. Мінімум один для подання документів.
  • Якщо ВНЖ бажає отримати громадянин країни з візовим порядком, буде потрібна віза. Для країни з безвізовим режимом – виїзд/в’їзд на територію України (перетин меж).

ЗАПРОШЕННЯ ДЛЯ ІНОЗЕМЦЯ

Для громадян різних країн в’їзд до України регулюється по-різному. Для країн з візовим порядком основа для оформлення в’їзної візи – це запрошення приймаючої сторони (існує встановлений зразок). Таке запрошення оформляється територіальним органом або в підрозділі Державної міграційної служби.

Для того, щоб уникнути проблем, пов’язаних з бюрократичною тяганиною, рекомендується звертатися до фахівців. Наша компанія допоможе і проконсультує з усіх питань, які виникнуть в ході збору, оформлення або подання документів.

Для оформлення запрошення фізичною особою знадобиться:

  • Заява від запрошуючої особи.
  • Копія паспорта іноземця. Нотаріально завірений переклад українською мовою.
  • Копія паспорта українця, завірена підписом. Сторінка з реєстрацією обов’язкова. Якщо запрошуюча особа іноземець, потрібні документ про постійне проживання або папери, які підтверджують факт навчання, працевлаштування або стажування.
  • Страховий мед. поліс (дійсний).
  • Можуть знадобитися документи про наявність достатньої фінансової спроможності для забезпечення проживання запрошеного.

Якщо запрошення оформляє юридичну особу для ділових заходів, знадобиться список паперів:

  • Клопотання від юр. обличчя.
  • Копія паспорта іноземця. Потрібний також нотаріально завірений переклад українською мовою.
  • Гарантія оплати усіх витрат, які пов’язані з перебуванням іноземця.
  • Копія облікової карти про реєстрацію організації у ВВІРІ, завірена печаткою самої організації.
  • Копії паспорта з підписом власника від керівника і уповноваженого на оформлення документів обличчя фірми.
  • Поліс мед. страхування. Дійсний.

ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

Оформивши громадянство якої-небудь держави, людина отримує не лише права, але і зобов’язується виконувати закони цієї країни і інші зобов’язання. Щоб стати громадянином України знадобиться зібрати багато документів і пройти через велику кількість бюрократичних процедур. У результаті Ви отримуєте паспорт громадянина України.

Наша компанія допоможе отримати громадянство в максимально можливі короткі терміни, зберігши Ваші нерви і ноги від стояння в довгих чергах.

Як отримати громадянство

Для того, щоб Ви отримали громадянство і паспорт, що підтверджує його, повинне виконуватися одно з умов:

  • Народитися на території України.
  • Мати українське територіальне походження.
  • Володіти національною мовою.
  • Відсутність іншого громадянства.
  • Наявність фінансових коштів для існування.
  • Прийняття або відновлення громадянства.
  • Опіка або усиновлення.
  • Один або обидва батьки мали українське громадянство.

Існують також виняткові випадки отримання громадянства, встановлені законом.

Основна складність полягатиме в підставах, на яких Ви хочете стати громадянином України. При цьому кожен конкретний випадок підлягає окремому розгляду, оскільки існує маса нюансів. Доцільніше звернутися в компанію професіоналів. Ми допоможемо з документацією, проконсультуємо з будь-яких питань відносно підстав для отримання громадянства і посприяємо прискоренню процесу.

Час очікування

Процедура може бути або стандартною і займати близько року, або прискореною – впродовж одного місяця. Останній варіант возможет у тому випадку, якщо у Вас є близький родич – громадянин України, або Ви відновлюєте громадянство, яке мали раніше.

АПОСТИЛЬ І ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ

Легалізація документів є офіційним підтвердженням їх достовірності для використання закордоном. Ця процедура потрібна, якщо документи потрібні в країні, що не має з Україною двосторонньої угоди про взаємне визнання документу.

Апостиль

Існує декілька варіантів легалізації і апостиль – одна з найбільш простих. Апостилирование документів прийняте між країнами, які брали участь в 1961 р. Гаагській конвенції. Для визнання документу що за кордоном діє і дійсним досить просто поставити спеціальний штамп.

Штампи розрізняються за типом документів:

  • у Міністерстві юстиції України. (з кінця 2015 року проставляють “Електронний апостиль” у відділенні Загсу).
  • у Міністерстві закордонних справ.
  • у Міністерстві освіти.

Існує поняття подвійного апостиля. Спочатку штамп ставиться на документ (оригінал або завірена копія), а потім другий електронний апостиль ставлять на переклад документу, який необхідно завірити нотаріально. Це роблять у відділі РАГС територіальних органів Мінюсту України.

Для країн, що не є учасницями Гаагської конвенції, знадобиться консульська легалізація. Ця процедура затверджена міжнародним правом і спрямована на визнання офіційній документації закордоном. Вона виконується у декілька етапів:

  • Легалізація паперів в Мінюсті.
  • У Міністерстві закордонних справ.
  • Переклад і нотаріальне завірення.
  • Легалізація в консульстві або посольстві країни, де збираються використати.

Такий документ матиме силу тільки в тій державі, в консульстві або посольстві якого був легалізований.

Апостиль у поєднанні з консульською легалізацією:

  • Проставляння штампу в Міністерствах України.
  • Переклад від присяжного перекладача посольства.
  • Легалізація в консульстві або посольстві тієї країни призначення.

ДОКУМЕНТИ ЗАГСУ

Оформлення закордонного паспорта за допомогою нашої компанії – зручна і проста процедура. Необхідно буде надати мінімальний пакет документів. Обов’язковими є:

  • Оригінал цивільного паспорта без ушкоджень і з усіма належними фото.
  • Ідентифікаційний номер (ІНН).

В якості додаткової документації, яка може знадобитися в окремих випадках можуть зажадати:

  • Старий закордонний паспорт (за наявності). Якщо термін його дії збіг, документ анулюють при оформленні нового в міграційній службі. Якщо термін дії другого закордонного паспорта ще дозволяє подорожувати, слід в обов’язковому порядку надати його оригінал і копію першої сторінки.
  • При зміні прізвища (чоловік (а) – іноземець) необхідно надати закордонний паспорт чоловіка (и) для ідентичного написання прізвища, а так само свідоцтво про шлюб з обов’язковим перекладом українською мовою.
  • Жителям Криму і зони АТО необхідно надати додатковий документ, що підтверджує його особу (права, військовий квиток, пенсійне посвідчення, студентський квиток і так далі).
  • Якщо у громадян з релігійної причини відсутній ИНН (відмова) в цивільному паспорті має обов’язково бути відмітка (штамп) про відмову від ИНН.

Для отримання дитячого закордонного паспорта знадобиться:

  • Свідоцтво про народження (видається в Загсі).
  • Цивільні паспорти батьків.
  • Якщо дитина не досягла віку 12 років його присутність не обов’язкова, можна надати 2 фото 3,5 х 4,5.

В окремих випадках необхідно буде надати:

  • Підтвердження громадянства, якщо один з батьків іноземець.
  • Свідоцтво про розлучення, якщо батьки розлучені і при оформленні закордонного паспорта дитині є присутнім тільки один.
  • Для матері-одинака довідка із Загсу.

Після виконання дитині 12 років його присутність при видачі закордонного паспорта обов’язково.

ОТРИМАННЯ ІНН

Відпочинок, ділова поїздка або подорож до родичів закордон неможливі без закордонного паспорта. Якщо дата відправлення наближається, а часу на збір і подання необхідних документів немає, ми Вам допоможемо. Наша компанія в Харкові пропонує замовити і отримати один з найважливіших документів – ідентифікаційний код (ІНН). Ми гарантуємо швидке і якісне рішення усіх питань.

Хто і для чого отримує ІНН

Індивідуальний податковий номер вже в самій назві визначать його призначення. Практично будь-яка операція, будь то відкриття банківського рахунку, отримання прибутку, реєстрація майна і багато що інше неможливі без надання ІНН.

Його зобов’язані отримати наступні люди:

  • Громадяни України.
  • Не громадяни, які бажають мешкати на території країни постійно.
  • Не громадяни, що не живуть на Україні, але здійснюючі операції на її території, що припускають виплату податків.

Усі вказані категорії осіб мають право відмовитися від отримання ІНН, якщо це суперечить їх релігійним переконанням. В цьому випадку буде зроблена відповідна відмітка в паспорті. Для цього необхідно буде звернутися в органи державної влади.

Як отримати ідентифікаційний код

Необхідно звернутися у відділення податкової служби за місцем проживання і надати про себе наступну інформацію:

  • ПІБ.
  • Дата народження.
  • Місце прописки (для іноземців ще і громадянство).
  • Номер, серію, місце і дату видачі паспорта.

Усі ці відомості потрібні для заповнення облікової картки платника податків. Далі її подають в ГРФЛН. Це можна зробити самостійно або через уповноважену особу і через законного представника.

Наша компанія допоможе Вам уникнути довгих черг і інших бюрократичних незручностей. Так само це можливо, якщо Ви захворіли, знаходитеся закордоном і так далі просто необхідно завірити у нотаріуса доручення.

ПРОСТРОЧЕНЕ ПЕРЕБУВАННЯ В УКРАЇНІ

При порушенні термінів перебування на території України передбачається адміністративне покарання для іноземних громадян і осіб без громадянства. Відповідальність згідно із законом несуть також громадяни України, сприяючі вищезгаданим особам в проживанні або отриманні роботи після закінчення терміну законного знаходження на території України.

Наша компанія в Харкові звертає Вашу увагу на те, що навіть поважна причина (робота, навчання, хвороба і ін.) не відміняє адміністративного покарання – штрафу. Його розміри регламентовані в 203 і 204 статтях Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Якщо вищезгадані особи з якої-небудь причини не встигли виїхати або через неувагу пропустили закінчення терміну перебування, спершу їм необхідно сплатити штраф. При невеликому порушенні термінів (1-5 днів) штраф оплачується безпосередньо на момент виїзду за територію України при перетині кордону. Якщо ж порушення термінів мало місце бути досить давно, штраф можна сплатити лише в державній міграційній службі.

Це досить складний і вимагаючий великої кількості часу процес. Основна особливість – стаття і, відповідно, розмір відповідальності і штрафу за порушення, як іноземця, так і приймаючої сторони, які визначаються інспектором міграційної служби. Наша компанія допоможе в пов’язаних зі збором документації або будь-яких інших питаннях процедури.

Після оплати штрафу видається адміністративний протокол з інформацією про виявлення порушення термінів перебування, накладення і оплату штрафу. Саме цей документ дозволить пройти пограничний контроль.

Слід пам’ятати, що перетин кордону при збіглому терміні перебування, може спричинити не лише штраф, але і заборону на в’їзд від 3 місяців до 5 років на територію України.